Alla inlägg under november 2008

Av åibk - 30 november 2008 14:36

Idag mötte våra P-94 killar walkensborg på hemma plan.
Matchen slutade med 3-1....

Åmål tog ledningen redan efter några minuter. Och höll sig kvar.
Tycker Walkensborg ska ha en stor eloge som kommer och spelar trots 6 stycken utespelare + målvakt. Dom kämpade bra.

Bra gjort alla P-94 lycka till nu inför nästa match

Av åibk - 28 november 2008 21:20



HITTAR DU INTE NÅTT SOM LIKNAR EN BANDYBOLL!!!

MATCHEN BÖRJAR JU SNART

Av åibk - 26 november 2008 12:25

Jag hade precis satt mig ner på den offentliga  toaletten när jag
hörde en röst från toaletten bredvid som  sa:
   - Hej hur mår  du? 

Jag är inte precis den  typen som brukar konversera med främlingar
 när jag sitter på  toaletten men jag vet inte vad som flög i mig för
Jag svarade:
   - Jo då, jag mår väl  bra.. 

Och den andra killen  svarade:
   - Vad gör  du för någonting då? Vad var det  där för någon dum fråga tänkte jag men svarade:
   - Jo jag är ute och åker med bilen  lite.   

Det enda jag har i tankarna just nu är att bli  klar så fort som möjligt   

så att jag kan gå därifrån när jag hör att  mannen i båset bredvid ställer en ny fråga.
   - Kan jag komma över till dig  sen?   


Hmm, tänkte jag det där var också en  konstig fråga. Hövlig som jag är så
svarar jag ändå:  

    - Nej det ska komma förbi några från jobbet senare så det går  nog
    inte så bra idag  


Då hör jag killen bredvid irriterat  säga:  

   - Du, kan jag ringa upp dig senare?  Det är  någon idiot i toabåset
       bredvid som sitter  och svarar på allt jag säger till dig

Av åibk - 25 november 2008 11:44

Söndagens matcher

P92/93 förlorade sin hemma match med 2-3 mot Arvika. Dom kämpade otroligt bra. Men det ville sig inte riktigt. I slut sekunderna drog arvika in med 3:e målet. Inte mycket att säga om men vi kommer igen.

A-laget spelade 6-6 mot Guldkusten. Efter att ha haft ledningen 6-3 men tappade i slut minuterna...
BILDEN ÄR A-LAGET



U-laget mötte dottervik i Lördags och vann med 4-3 otroligt bra gjort

Av åibk - 21 november 2008 10:23



Har vi två matcher först ut är

P92/93 mot Arvika kl 14.45



A-laget möter Guldkusten kl17.00


Lycka till killar



Kiosken är öppen för båda matcherna vi önskar er alla varmt välkommna

Av åibk - 16 november 2008 21:26

Det var tre herrar som hade mötts på en fiskesida på internet. Dom hade ett gemensamt intresse att få fiska näbbgädda, De beslutar sig för att träffas i Halmstad. Den ena  fråga om de skulle ut med båt nä sa han som var samordnare, ok då tar jag med barnen, ja gör det för jag ska ta med mina också. Varpå den tredje ringde och sa att jag tar med mig min fru. För jag tänker kasta i henne och fan tar den som drar upp den näbbgäddan igen....

Av åibk - 15 november 2008 11:10

I går Fredag var A-laget iväg till Årjäng och spelade mot Nordmarkens U-lag
efter en mycket jämn match så drog Åmål det längsta strået och
vann med 4-3 stort GRATTIS


I morgon Söndag spelar P-94 mot Dingle kl 14.00
återkommer med resultat efter matchen

Av åibk - 11 november 2008 20:19

En urolog kommer in på sin stamrestaurang och blir snabbt hänvisad till sitt vanliga bord.
Han ser då en vacker, och sexig, blondin två bord bort, som också sitter ensam.
Han ber kyparen skicka över husets dyraste champagne till kvinnan och kyparen hämtar flaskan och går över till henne.
Men istället för att låta kyparen öppna flaskan låter hon den vara oöppnad och ger honom en lapp.
Lappen överlämnas till urologen och den lyder:

"Om jag ska acceptera champagnen från dig så förväntar jag mig att du har en Mercedes i garaget, 10 miljoner på banken och 18 cm i byxorna!"

 Mannen skickar då tillbaka en lapp med följande text:

"Kära Fröken! I mitt garage står en Ferrari F40, jag är god för 90 miljoner, men inte ens du är läcker nog för att jag ska kapa kuken 10 cm, så skicka tillbaka flaskan!"

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards